zondag 21 november 2010

Jack Parow: the saga continues


Ik blog, dus ik ben hip. Heel sporadisch wel te verstaan, maar toch. Vorige week vroeg ik me af hoeveel mensen mijn blog nou werkelijk bekijken, want stiekem hoop je toch dat je iets meer bezoekers aantrekt dan dat handje vol vrienden en je ouders. Erkenning, dat is immers waar het om gaat.

Elke keer als ik een nieuw bericht post schiet het aantal bezoekers omhoog, tot zover de logica. Interessant is het wel dat het bezoekersaantal gestegen bleek op tijden dat ik bijzonder inactief was, maar die heel toevallig synchroon liepen met de momenten waarop Jack Parow voet zette op Nederlandse bodem. Dat ik in juli van dit jaar een briljant stuk tekst heb geschreven over het eerste optreden van Jack Parow in NL zal daar vast mee te maken hebben, denk je dan. Dat artikel is immers zo goed dat een totaal onbekend iemand de url heeft gepost op 'Wat Kyk Jy?' wat er toch in geresulteerd heeft dat er maar liefst vijf(!) Zuid Afrikanen de moeite hebben genomen om op de link te klikken, waarvoor dank.
Helaas, weer een illusie armer, want het zijn niet mijn schrijfvaardigheden, noch de skills van de romantische Afrikaanse superster rapper die de statistieken doen stijgen. De meest gebruikte zoekterm die leidt naar mijn blog is: 'Drummer Jack Parow'.

Nu is de volgende vraag, hoe maakt Google de link tussen de drummer, of drumster moet ik eigenlijk zeggen, van Jack Parow en mijn blog, want tot vorige week zondag was die dame voor mij geheel onbekend talent.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat na afloop van het het concert vorige week in de Melkweg, een hele goede vriend en ik serieus hebben zitten overwegen om onder de noemer 'Hollandse gastvrijheid' respectievelijk de drumster en de DJ mee naar huis te nemen. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat deze Amsterdamse grootspraak nergens toe heeft geleid.

Lieve kijkbuiskinderen, ik moet jullie teleurstellen, ik ken de drumster niet, ik heb haar nooit ontmoet en de kans dat wel gaat gebeuren acht ik niet heel groot. Ik zou zeggen, probeer deze link eens. Het enige dat ik heb is hele goede herinneringen aan een fantastische concert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten